Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk eerst of het antwoord hieronder staat. Niet gevonden wat u zoekt? Onze klantenservice helpt u graag!

  • Bel ons tijdens kantooruren op 085 – 130 22 85.

  • Mail ons op vragen@inwarmte.nl, we reageren zo snel mogelijk.

Storingen

  • Voor elk project hebben we een eigen telefoonnummer en website. Zo krijgt u altijd de juiste informatie over uw duurzame energiesysteem. Ook kunnen storingen direct op de juiste plek gemeld worden. Alle contactgegevens vindt u op de contactpagina.

    Tijdens kantooruren is onze klantenservice ook te bereiken via telefoonnummer 085 – 130 22 85 (lokaal tarief).

  • Alle warmteleveringsstoringen die hebben plaatsgevonden worden opgenomen in het meldingsoverzicht op de pagina storingen.

Betalingen

  • Ja, we vinden het heel fijn als u via een automatische incasso betaalt. Bij uw aanmelding via ons klantenportaal heeft u de keuze gekregen om met automatische incasso te betalen. In het klantenportaal kunt u uw betaalvoorkeur ook altijd terugvinden.

    Als u later uw instellingen voor automatische incasso wilt wijzigen, kunt u dit eenvoudig zelf aanpassen via het klantenportaal.

    Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via 085 - 130 22 85 of stuur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl. We helpen u graag!

  • Wanneer u het SEPA-formulier niet meer in uw bezit heeft, sturen we u dit graag opnieuw toe. Stuur hiervoor een korte e-mail naar vragen@inwarmte.nl.

  • Als klant dient u er zelf voor te zorgen dat u uw facturen op tijd betaalt. Op het moment van factureren was uw ondertekende SEPA-formulier waarschijnlijk nog niet ontvangen of verwerkt. We vragen u om eenmalig het voorschotbedrag van deze factuur zelf over te maken.

  • U kunt uw voorschotbedrag eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. Log in, ga naar “Voorschot” en sla uw nieuwe voorschotbedrag op. Het nieuwe voorschot wordt dan meegenomen bij de facturering van de volgende maand.

    Lukt het niet om uw voorschotbedrag te wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Aanmelden/ verhuizen

  • U kunt zich gemakkelijk aanmelden via het formulier op de pagina aanmelden. Na uw aanmelding controleren wij uw gegevens en sturen wij u de inloggegevens voor het online klantenportaal.

    Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

  • U kunt uw verhuizing eenvoudig doorgeven via het formulier op de verhuispagina. Op de dag dat u daadwerkelijk de sleutel overdraagt kunt u de laatste meterstanden aan ons doorgeven. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

  • Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag via telefoonnummer 085 - 130 22 85.

    • Blijft de woning (voorlopig) binnen de familie? Dan kan de nieuwe eigenaar zich aanmelden via de pagina aanmelden.

    • Wordt de huur opgezegd of de woning verkocht? Dan kunt u het formulier invullen op de pagina verhuizen. Kies bij Wie vult dit formulier in? voor Ik vul het formulier in voor een overleden familielid/bekende.

  • Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Elektriciteit

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk. InWarmte voorziet alleen in duurzame warmtelevering en niet in de levering van elektriciteit.