
NeVe
Leidschendam
Voordat de werkzaamheden in uw woning starten, ontvangt u een welkomstmail of brief van InWarmte.
•
U kunt uw registratie nu nog niet afronden. We zijn bezig met het klaarzetten van uw klantomgeving.
•
Voordat de werkzaamheden in uw woning starten, ontvangt u een welkomstmail of brief van InWarmte. • U kunt uw registratie nu nog niet afronden. We zijn bezig met het klaarzetten van uw klantomgeving. •
Zelf regelen?
Kijk hieronder wat je zelf al kunt doen
Contact voor vragen
Wilt u een storing melden of heeft u vragen over uw warmtelevering? We helpen u graag. Wij zijn in geval van storing 24/7 bereikbaar via onderstaand nummer. Voor overige vragen staan wij u graag te woord tijdens kantooruren.
Telefoon: 088 - 116 58 10
E-mail: vragen@inwarmte.nl
Download hier de app voor het InWarmte klantenportaal:
Vraag en antwoord
-
In de brief die van Wooninvest / BAM Wonen staat wanneer de werkzaamheden in uw woning plaatsvinden. U leest hierin wanneer uw cv-ketel wordt verwijderd en wanneer de afleverset wordt geplaatst.
-
Wooninvest geeft uw gegevens aan ons door. Daarna ontvangt u van InWarmte een welkomstmail met uw inloggegevens en een link naar het klantenportaal. In dit portaal kunt u de leveringsovereenkomst digitaal ondertekenen.
We versturen de uitnodiging om uw warmteovereenkomst te tekenen ruim voordat de werkzaamheden in uw woning beginnen. We doen dit per blok. Zo ontvangt u de uitnodiging pas als het echt nodig is en bijvoorbeeld niet als u binnenkort nog gaat verhuizen. U heeft daarna voldoende tijd om de overeenkomst rustig door te nemen en digitaal te ondertekenen.
Heeft u hulp nodig of wilt u de warmteovereenkomst op papier ondertekenen? U kunt contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 116 58 10 of mailen naar vragen@inwarmte.nl.
-
Heeft u een e-mailadres? Dan kunt u inloggen in het InWarmte klantenportaal via www.inwarmte.nl/neve en uw overeenkomst digitaal ondertekenen. Dit is de snelste manier.
Is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Laat het ons weten via vragen@inwarmte.nl of bel 088 – 116 58 10.
Heeft u geen e-mailadres? Dan ontvangt u een papieren overeenkomst. Onze klantenservice zet deze om naar een digitale versie. Daarna staat uw overeenkomst in het klantenportaal. De overeenkomst wordt pas actief als dit verwerkt is.
-
U betaalt elke maand een voorschot. Aan het begin van het nieuwe jaar (januari/februari) ontvangt u de jaarafrekening. Hierop ziet u, afhankelijk van uw verbruik, of u moet bijbetalen of geld terugkrijgt.
-
Bij uw eerste keer inloggen in het klantenportaal kunt u uw betaalvoorkeur instellen:
Betaalmethode – Wilt u via automatische incasso betalen? Dan kunt u dit eenvoudig activeren in het klantenportaal.
Voorschotbedrag – U kunt hier ook het maandelijkse voorschotbedrag aanpassen.
Uw keuzes worden meegenomen bij de facturering van de volgende maand.
-
In de informatiebrief van Wooninvest leest u hoe en wanneer u uw gascontract kunt opzeggen. Hierin staat ook wanneer uw cv-ketel wordt verwijderd en wanneer de afleverset wordt geplaatst.
-
De tarieven worden elk jaar opnieuw vastgesteld. Dit gebeurt op basis van vooraf gemaakte afspraken die ook op het tarievenblad terug te vinden zijn. Het tarievenblad is te vinden op www.inwarmte.nl/neve.
-
Op de website van Wooninvest vindt u achtergrondinformatie over het project NeVe.
Over NeVe
Verduurzaming van 210 woningen in Leidschendam
Project NeVe is een samenwerking tussen woningcorporatie Wooninvest en BAM Wonen. Tussen 2025 en 2027 worden 210 woningen verbeterd.
De woningen krijgen het onderhoud dat nodig is, krijgen maatregelen om energie te besparen en worden aangesloten op het warmtenet.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?